نیمه شب نوشت
نیمه شب نوشت

نیمه شب نوشت

کچل ها به بهشت نمی روند

تو بیست و چهار پنج سالگی همیشه فکر می کردم اینطوری که موهام می ریزه تا یه جایی ادامه داره و بیشتر نمیشه. اوایلش بدم نبود. اون موقع هر کی می رسید می گفت فلانی پیشونیت بلند شده خوشتیپ تر شدی بعضیام بودن می گفتن حالا دیگه وقت زن گرفتنته. این ریزش مو شدید که همه می گفتن ارثیه و من می دونستم تا یه حدی به وراثت ارتباط داره همینطور ادامه دار شد تا رسید به خدمت مقدس سربازی و همونطور که همه می دونند مقوله بهداشت در پادگان خیلی رعایت میشه اونطور که ریزش موهایی که یه مقدار ثابتی داشت و قبلش با اینکه مجبور بودیم همیشه کوتاه نگهشون داریم بیشتر و بیشتر شد و استرس شدید محیط خدمت به همراه خاک و خل آسایشگاه و پادگان باعث شده بود که فکر کنم دارم کچل میشم به زودی. لازم به ذکره که تو آسایگاه ما موجود نازنینی به نام موش هم تردد می کرد و وضعیت گرد و غبار و هواش هم طوری بود که تو یه روز روشن موقعی که آفتاب داخل آسایشگاه رو روشن می کرد می شد وضعیت پایتخت کشور رو از نظر آلودگی تجربه کرد. البته ما رفته بودیم مرد بشیم و اینها همه ش حرف اضافه ست. با مقادیر زیادی از عنصر مردانگی از خدمت ترخیص شدیم. اینقدر مرد شده بودم که دور و بر سرم که حالا خالی شده بود زیر نور آفتاب تابستان اونم وقتی عرق می کردم مثل پروژکتور نور رو منعکس می کرد. این قضیه ارث و میراثم جالبه برای خودش. چیزهای خوب نمی رسه. حتما باید کچلی و انحراف بینی و چیزهای دیگه به آدم از نسل های قبلیش برسه. موجودات دیگه تو هر نسل آپدیت میشن و باگها و اشکالاتشون برطرف میشه و یه جورایی تکامل پیدا می کنند حالا این وضعیتی که درش هستیم اسمش چی میشه نمی دونم.

بعد سالهایی که توی کارهای مختلف بودم که البته همه ش با چاشنی استرس همراه بود دیگه مقوله ای به نام زیبایی و مو کنار رفت و به جرات می تونم بگم اون چند نفری من خاطرخواهشون شدم و شاید اونا همینطور دلیل بودنشون چیز دیگه ای بود که اگه تیپ و قیافه طرف براشون مهم بود که الان هنوزم باید غمناله های بی کسی و تنهایی رو می نوشتم. بله. حالا دیگه سرمون خلوت شده و تا چند وقت دیگه به آرایشگر باید بگم آقا دور و برش رو خلوت کن و وسطش رو هم طی بکش یا شیشه پاکن بزن یا اصلا طوری بشه که مو توی سر مبارک قاچاق به حساب بیاد. اینها رو گفتم که این چند وقته خانواده به تب و تاب افتادند که آستین برای این بنده خدا بزنیم بالا و همه ش آخرش به این می رسه که کدوم دختر میاد زن یه آدم کچل بشه و در کل به این نتیجه می رسند که کچل ها برای همیشه مجرد باقی خواهند ماند.


پ.ن : این نوشته همه ش طنزه و اثری از ناراحتی درش نیست. حس گذاشتن اسمایلی و شکلک نبود :))

 

نظرات 17 + ارسال نظر
الی یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 22:40 http://elhamsculptor.blogsky.com/

اقووو از قدیم گفتن کچل ها طالع سعد دارن
اگر خوب کچل بشی احتمالا به زودی به شدت پولدار و در نتیجه صاحب همسران و بلکه حرمسرای نیکووو خواهی شد



من الله توفیق!!!

اگه اینجوره فردا برم سرمو تیغ بندازم در ادامه شم چه موارد خوبی نصیبم میشه

ElsA شنبه 19 تیر 1395 ساعت 06:46

یه دوست دارم یکی ازاصلی ترین فانتزیاش همسر کچل و سیبیل داره

اگه سبیل داری معرفی کنمت
جدا از شوخی قلمتون فوق العادس

با عرض شرمندگی اینجانب بی سیبیل می باشم و اصلا از سیبیل خوشم نمیاد

ممنون از لطفتون
آدرس وبلاگ؟

BoBo شنبه 19 تیر 1395 ساعت 01:54 http://hemaghatayeman.blogsky.com/

چطوری کچل؟ :دی (عاقا همیشه دووس داشتم این جمله رو به یکی بگم ولی متاسفانه فرصت نمیشد :دی)
عالی بود، خیلی حال کردم با این متن.
من معمولا بعد از تقریبا خوندن 119 تا از پست‌های یه وبلاگ تازه تصمیم می‌گیرم که واسش کامنت بنویسم یا نه!! و بعد اگه تعداد نظرات و خواننده‌های اون وبلاگ زیاد باشه که تقریبا بعد از خواندن پست 736‌ام شاید واسش نظر بذارم! اما اینجا با همین یه متن پیام گذاشت، ینی ببین چی نوشته بودی دیگه :دی
عاقا شاااد باشی همیشه ؛)

ممنونم
خیلی خیلی لطف داری شما

بی نشان چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 02:34

عیدت مبارک داداش

وروجک سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 23:23 http://voro-jak.blogsky.com

من خواستگار کچل نداشتم... کم مو داشتم، کچل نه!
خخخخ نکنه در مورد اون نوشته م که گفتم پسر فامیلمون اذیتم میکرد میگی :))))
بابا کچل که باشی فک میکنن خیلی کتاب خوندی و بلدی، چهار تا جمله هم از نیچه و دکارت و کانت و ... حفظ کن دیگه تمومه :)))
این بیا فردا بریم واست خواستگاری:دی

کلا دیدم نسبت به خودم عوض شد.

بی نشان سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:49 http://abidic.blogsky.com

داداش هوایی شدی هاااا
رفتی واسه دوستت استین بالا بزنی خودت گیر افتادی؟!!
دست به قلمت شیره

نه والا. خبری نیست :دی
فدای شما :)

وروجک دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 13:36 http://voro-jak.blogsky.com/

اتفاقا خیلیااا عاشق ِ کچلِ مو فرفری هستن!
بعدشم مهربون باشی، همچین خانمت سرتو تی بکشه که نخوای بری آرایشگاه :دی (شوخی)

ولی جدا خیلی تاثیر نداره ها. شما خودت باش، اگه به خاطر این مورد جواب رد دادن، خوشحال شو چون اون دختر به درد زندگی نمیخوره! :دی

ولی شما خودتم باشی زن آدم کچل نمی شدی. نگو نه که ازت مدرک دارم

بی نشان دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 09:53

خخخخخ کچلی !
نگران نباش کلاس داره ، تریپ روشنفکری و این رقم حرفا

مرسی. دم شما گرم

بهنام دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 01:47 http://harfehesabi.blogsky.com/

کچل ها خوش شانسن...
اینو میتونی به عنوان دلداری به خودت بگی!

دلداریم نمیاد رو این موضوع

بهزاد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 23:10 http://anahno.blogsky.com

به ....مت
دخترا التماس میکنن کمبود شوهره داداش...

ممنون از همدردیت داداش. دم شما گرم :)

وروش یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 21:59

عه چون لاخ جزو کلمه های خراسانی و بخصوص مشهده این فکرو کردم. ببخشید پس. البته مشهدیا هم به شما علاقه دارند:)

ما رگ و ریشه اونطرفی داریم ولی نمیدونستم اینو. شما وبلاگ نداری؟

وروش یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 10:06

عه نکنه مشهدی هستین؟ ای بابا همشهری کچل که دیگه سالاره همه کچلاس

مشهدی نیستم ولی مشهدیا رو دوست دارم . شما لطف داری :)

Elham یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 08:14 http://elhamabar20476.blogsky.com

اون برقی که از تابش افتاب بر سر مبارک تشکیل میشه حتما حاله نور واقعیست و میشه امید داشت که رستگار بشی و حتی پول دار، حاله نورداشتن نشون داده باعث موفقیته
یعنی سربازی فقط باعث میشه به استراحت در محیط کثیف عادت کنی؟ خوب لابد برای مرد شدن کثیفی لازمه دیگه!

یعنی شما هی بیا مثال نقض بزن. ای کاش شما خانومها می رفتین خدمت تا می فهمیدین ما چی می کشیم به خدا اگه کله کچل پول بیاره من حاضرم این چند تا لاخه مو رو بزنم .

وروش یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 01:37

مردای کچل برای من همیشه جذاب هستن شاید بخاطر اینکه چندنفری که میشناختم مهربون بودن وتازه بی مویی باعث می شد لبخند و برق چشماشون بیشتر به چشم بیاد

یعنی اصل مطلب همین بود که شما گفتی. مرسی

فاطمه شنبه 12 تیر 1395 ساعت 23:36 http://life-me.blogsky.com/

آخــــــــی عب نداره ما میگیم "کچل ها شانس زیاد دارن و پولدارن" و واقعا هم همین طوره. توی اطرافیان و فامیل ما که اینطوره. اصلا نگران نباش اینقدر راحت زن بهت میدن که باور نشه موهات ریخته و تاس شدی :))))

من که زن نخواستم. خانواده میبره میدوزه برا خودش. کچلها همه پولدار نیستن. نمونه ش من

بانوی بهار شنبه 12 تیر 1395 ساعت 23:32 http://khaterateman95.blogsky.com

من خودم این چند سالی به شدت موهام کم پشت شده
ولی خب خانما از همه جا موهاشون ریزش داره؛کسی بهشون نمی تونه بگه کچل؛فقط می گن موهات چه کم پشته؛))

یه کاره خوب پیدا شه زن هم میاید به دنبالش؛))

پیگیری کن. نذار همینطوری موهات بریزه. تو این سن ریزش مو علامت خوبی نیست.

شب نویس شنبه 12 تیر 1395 ساعت 23:08 http://mymagichands.blogsky.com/

بهشت برای کچل هاست اتفاقا:)

خدا از زبونت بشنوه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد