نیمه شب نوشت
نیمه شب نوشت

نیمه شب نوشت

تو اولین فرصت

میخوام یه اپلیکیشن درست کنم به اسم «تو اولین فرصت » . 

تو اولین فرصت منظم ورزش رو شروع کنم و از نظر بدنی رو بیام.

تو اولین فرصت ریخت و پاشهای محل کار و خونه رو جمع و کنم یه سر و سامونی بدم به این وضع.

تو اولین فرصت برم چند تا از دوستها و آشناهایی که باید ببینم رو ببینم .

تو اولین فرصت یه مسیر متفاوت و درست و حسابی رو کوهنوردی کنم.

تو اولین فرصت باید برم پاییز منطقه رو ببینم. خیلی وقته ندیدم.

تو اولین فرصت باید همه New Folder های سیستم رو تغییر نام بدم!

تو اولین فرصت باید عکسهایی که از خیلی سال پیش گرفتم و دسته بندی نشدن رو درست کنم.

تو اولین فرصت باید یاد گرفتن سازی که دوست دارم رو شروع کنم.

تو اولین فرصت باید یه زبان برنامه نویسی یاد بگیرم که خیلی لازمه. 

تو اولین فرصت باید این برنامه «تو اولین فرصت» رو یه طوری بنویسم. 

ولی خب باشه فعلا . تو اولین فرصت انجامش میدم.

نظرات 8 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 12:19 http://elhamsculptor.blogsky.com/

لطفا در طراحی اپلیکیشن تون یه نوتیفکیشن غیر قابلmute هم بزارین تا برای من یکی خیلی کارایی داشته باشه
منم خریدارش میشم

چشم . حتما

سید محسن یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 18:28 http://telon4.blogfa.com/

درود بر شما---شاد باشید---بدانید هم اکنون که این پیام را میخوانید و یا در هر کاری که انجام میدهید در آخرین فرصت خود هستید. بدون اولویت از فرصتها که خیلی هم واقعی و در دسترس هستند استفاده مفید بفرمائید. فرصتها بسیار ناپایدار و زود گذرند..دوست داشتن وعاشقی را فراموش نکنید---موفق باشید

چشم آقا سید

بهنام جمعه 10 آبان 1398 ساعت 00:21 http://harfehesabi.blogsky.com/

حالا تو اولین فرصت میام نظرمو در مورد متنی که نوشتی بهت میگم

خانباجی سه‌شنبه 30 مهر 1398 ساعت 09:53

من که کلا اولین فرصت را از ذهنم پاک کردم چون خیلی دیرمیرسه

ای بابا

Baran سه‌شنبه 30 مهر 1398 ساعت 07:20

بابت یادآوری عذرمی خوام
زرشک کوهی.

بهزاد دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 17:42

همه ما درگیر این نوع گشادی هستیم

خوشحالم تنها نیستم

Snowprincess دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 10:14 http://snowgirl-snow.blogsky.com/

منم خییییلی از این کارا دارم . اونقدر زیاده که نمیشه الویت بندی کرد که کدومو انجام داد واسه همین همشون موکول میشن به اولین فرصتی که انگار هیچوقت نمیخاد بیاد

چه همه گیره این مشکل. باید اپلیکیشنش رو بنویسم

Baran دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 07:53 http://haftaflakblue.blogsky.com/

امروز دم سرویس،وقتی رقیه گفت:رفتم دیلمان و
مشت مشت زرشک خوردم،یاد شما افتادم.گویا وقتش داره می گذره...لطفا"تو اولین فرصت" تشریف ببرین،که حدعقل یه مشت زرشک گیرتون بیاد

داغ دلم تازه شد. زرشک کوهی یا زرشک قرمز حالا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد