نیمه شب نوشت
نیمه شب نوشت

نیمه شب نوشت

کلی سوال بی جواب

هنوزم خیلی چیزها هست که آدم رو از این دنیا متعجب کنه هر چند اسمش توهم باشه و به شکل عجیبی باورپذیر . از موقعی که مستند بیگانگان باستانی رو میبینم به این نتیجه رسیدم هیچ چیز این دنیا اونطوری نیست که در موردش حرف زده شده . خیلی چیزها گفته نشده و اینکه ما الکی خودمون رو بزرگ کردیم. 

با این حجم از سوالهای بی جواب تا حالا مواجه نشده بودم. اینکه به اشتباه مورچه و سوسکی رو لگد می کنم و از نظر اونها شاید اسمش قضا و قدر باشه و از نظر ما موجودات قدرتمندتر یه مسئله بی اهمیت! حالا از دید یه سری موجودات بالاسری و قویتر این همه بلا سر ما میاد چطوری تفسیر میشه؟ و تو ذهنم کلی سوال دیگه شاخه میزنه و جوابهایی که باعث میشه مغزم داغ کنه.  

نظرات 3 + ارسال نظر
snowgirl چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت 14:44 http://snowgirl-snow.blogsky.com/

یادم نیست 4 ماه پیش واسه این پست نظر گزاشتم یا نه
ولی دقیقا همینطوره . گاهی فکر میکنم شاید دنیای ما ، ازمایشگاه موجودات برتر از خود ماهست و ما هر اتفاقی رو به سرنوشت و خدا و تقدیر و هزار جور بهونه ی دیگه ربط میدیم تا به خودمون بقبولونیم این دنیا واقعیه و ما اشرف مخلوقات ! مثل موشهای ازمایشکاهی که شاید فکر میکنن این زندگی که دارن تقدیرشونه در صورتی که یه وسیله برای دست یابی به اهداف موجودات باهوش تر و بزرگ تر از خودشون هستن

snowgirl چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 22:36 http://snowgirl-snow.blogsky.com/

وقتی به اینجور چیزا فکر میکنی مغز سوت میکشه واقعا .
گاهی به این فکر میکنم که شاید ما موشهای ازمایشگاهی یه نژاد دیگه ایم که دارن رومون ازمایش انجام میدن تا خودشون رو نجات بدن. و هر اتفاقی که میوفته به این فکر میکنم که هب حالا هدفشون چی میتونسته باشه ؟؟؟؟ الان مشکلشون چیه ؟
و بعد این فکر سراغم میاد که موشهای سفید تو ازمایشگاه ها چه فکری در مورد زندگیشون دارن ؟ میدونن تمام اینا برنامه ریزی های یه نژاد دیگه هست یا فکر میکنن این سرنوشتشونه و باید قبولش کنن و قدر دان و شاکر باشن ؟

حسن کچل بانو سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 01:12 http://hasankachalbanoo. blogsky. com

الان شما ما را با سوسک و مورچه یکی کردین عایا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد