نیمه شب نوشت
نیمه شب نوشت

نیمه شب نوشت

امید

کاش این رسم عیدی دادن رو به بهانه اینکه بابا تو دیگه بزرگ شدی از بین نمی بردینش. واسه ما که اینطوریه. یعنی روز اول عید که میریم سمت پدر و مادر حالا به جز همون تبریک دیگه هیچی به هیچیه. حالا من تو دلم مونده که یه ده تومنی ناقابل بی ارزش تا نزده رو داخل از این پاکت پولهای خوشگل بذارن و بدن بهم. حالا اگه عوضش مثلا برنامه ای باشه که بیرون هم بریم که دیگه عالی میشه. 

برادرزاده م از عیدی گرفتن هیچ ذوقی از خودش نشون نداد و پولهایی که گرفته بود رو گذاشته بود کنار تلویزیون . انگاری که اتفاقات این سالی که گذشت همه چیز رو خاکستری کرده . به امید  سالی بهتر...


♪ - Michele McLaughlin - Cheryl's Hope

نظرات 9 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 00:49 https://roya-94.blogsky.com

شب نیمه شعبانع
ارزو میکنم هرجاهستی
خوش حال و موفق باشی

e.e جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 03:49

هنوزم متن‌ها جالبه

e.e جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 03:31

سال نو مبارک

سال نوی شمام مبارک باشه

Baran پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 09:01

دختر داییم ۴ سال و چند ماهه اس.اومد درگوشی.با ذوق به ام گفت :"بیا بریم پشت در قایم شیم!"
منم با همون لحن.درگوشی به اش گفتم؛"چرا آخه؟!"باهمون لحن .آهسته تر گفت:"یه چیزی تو کیفمه.میخوام بهت نشون بدم!"

گفتم؛"میشه همین جا.یواشکی باز کنی؟!"
سرش رو به علامت ،آره.جنبوند و
با ذوق و احتیاط .زیپ کیفش رو وا کرد و
گفت :"ببین!"
با دیدن اسکناس های نو.توی نایلن.با تعجب و ذوق چهارساله ها گفتم؛"واااای!"
فورا زیپ کیفش رو بست و
گفت:"خب! دیگه بسته!"


ما هم مثل شما.از پدر و مادر عیدی نگرفتیم.ولی دایی جان.یه ده تومنی طرح جدید بهمون عیدی داد.با احترام.قابل شما رو ندارهولیکن.چه تصویر قشنگ و زیبایی...چه مسیر سبز و
دلنشین و کنج کاوانه ای.و خیروخوشی پیش روی شما و همه عزیزان تون باشه...

از همین یه خاطره میشه فهمید چه دختردایی شیرینی دارید. دلمون رفت براش.
بازم دایی جان شما ما خیلی وقته تو لیست سیاه دایی ها قرار داریم
ممنون از دعای خوبتون

سحر چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 18:15 https://roya-94.blogsky.com

خو ش بسعادتم نشد
یه طرفه اس

ای بابا

رویا چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 03:58

الان قراره انتهای این عکس منتهی بشه به سال بهتر؟

با این وضعیت نمیدونم واقعا

soheila سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 21:02 https://snowgirl-snow.blogsky.com/

خدا رو شکر ما در مقابل این جمله مقاومت کردیم و پیروز گشتیم مخصوصا خواهرم که یک بار برای همیشه به این موضوع خاتمه داد و الان همه حتی شده یه هزار تومنی تا نشده روز عید برامون دارن و خب ما برخلاف برادر زاده تون خیلی ذوق میکنیم
اتفاقا امسال مامان قصد داشت که همون ده تومنی تا نخورده رو به پسردایی بزرگم نده ، چون معتقد بود دیگه با درامدی که داره خنده داره عیدی بگیره ولی با دیدن این پستت منصرفش کردم و شاهد ذوقی فراوان شدیم

خیلیم عالی

عمه خانم دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 13:00 https://amehkhanoom.blogsky.com

خدا را شکر ما هنوز داریممنم که فقط گیرندم
من به فسقلی های خونمون هیچوقت پول نمیدم، چون اونها هم دقیقا همینکار را میکنند، من همیشه یک چیزی میخرم و هدیه میدم، ذوقش را بیشتر دوس دارم

بهزاد دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 11:59

ده تومن ۲ تا پفک نمیشه خرید

اتفاقا میشه یه دونه از این گنده ها خرید. دیشب سوال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد