نیمه شب نوشت
نیمه شب نوشت

نیمه شب نوشت

رفیق چهل و سه ساله من

رفیق چهل و سه ساله من. کاملا درکت می کنم آدمی در هر سن و سالی نیاز به همدم و هم صحبت داره. اینطور تکامل پیدا کرده که تنها نباشه که اگر اینطور بود شاید همون یکی دو میلیون سال پیش منقرض شده بود. من درکت می کنم که بعد عمری دوستی با هر مدل جنس مخالف به این نتیجه برسی که یکی باشه برای همیشه باشه. گرچه  تکامل تو این یه مورد زیاد درست انجام نشده و الان خیلی ها چه مجرد چه متاهل روابط دیگه ای رو شروع می کنند. امیدوارم تو اینطور نباشی . دوست چهل و سه ساله من من قدرت دوست داشتن تنها موجودی که برات مهمه و عکس دوتاییتون همه جا رو گرفته رو درک می کنم. از شوخی های بار اولم که گفتم چه کاری بود و چه قدر دیر و جوابی که دادی. خوب کاری کردم. واقعا جواب به جایی بود. آدمی باید به نیازش جواب بده. همه ما نیاز داریم. حتی ما  که حاصل جمع افسردگی و درونگرایی از ما گوشه گیر ترین عناصر هستی رو آفریده. رفیق چهل و سه ساله من حالا که نزدیک به یک سال از ازدواجتون می گذره تنها چیزی که نمی شد انتظارش رو داشت خبر پدید آمدن موجودی بود حاصل تو و کسی که بهانه آهنگهای عاشقانه توی فضای مجازی مشترک هستی. برای اینکه جواب به جای دیگه ای نگیرم از شوخی در این مورد با خبر بابا شدنت اول دلم سوخت برای موجودی که قراره بیاد و خشمگین و عصبانی بابت اینکه چرا باید بیاد. 

رفیق چهل و سه ساله من. من احترام زیادی برای سن و سال آدمها قائلم. بله. اشتباهه ولی اینطور بزرگ شدم و تا جایی که ممکن بوده از حق خودم گذشتم و رای به برتری سن و سال دادم ولی بیا قبول کنیم ما آدم های شصتی و پنجاهی به نصف ایده آل هایمان از زندگی نرسیدیم. شاید تو جواب دیگه ای داشته باشی که حتما داری و حتما خوشی های زندگی برای تو بیشتر بوده تا من ولی بیا قبول کنیم همه ما یک جا زندگی می کنیم و فاصله زیادی نداریم. می دانم اینطور مواقع جواب اینه که اگه اونی که دوستش داری در کنارت باشه همه سختی ها آسان خواهد شد. رفیق بیا شعار ندیم و شعر نبافیم. ما آدمهای شصت و پنجاه کم نکشیدیم. برای بعد ما بهتر میشه؟ 

نه رفیق ما داریم در زمان حال زندگی می کنیم. موجودی رو به دنیا میاریم با آینده ای نامعلوم. 

سیاه نمایی بسه . من هم موافقم. هر کسی زندگی خودش رو داره. ولی کاش قبل به وجود ما از ما رای می گرفتند. شاید بهتر بود همه چیز بخت و اقبال نباشد. حداقل نه در اینجا


 Dj Rostej - Only You

نظرات 3 + ارسال نظر
snowgirl جمعه 15 مرداد 1400 ساعت 12:16 http://snowgirl-snow.blogsky.com/

دیگه کار از سوختگی نسل ها گذشته ‌‌، ما تو جغرافیای سوخته زندگی میکنیم :/

تعریف قشنگی بود

توت فرنگی دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 14:43 http://banoyeordibeheshti.blogfa.com/

سن که مهم نیست مهم رفاقت انسانیت

مهم که نیست ولی امید به آینده تو این وضعیت مهمه که اینها خیلی دارن

عمه خانم دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 12:31 https://amehkhanoom.blogsky.com

یعنی شما چهل و سه سالتونه؟؟؟
خب خوشحالم که ازدواجشون عاشقانه و عاقلانه بوده، اگر بتونن فرزند درستی تربیت کنند، شاید بچشون در زمانی تصمیم بگیره از اینجا بره و زندگی بهتری در جای بهتری را دنبال کنه، قرار نیست هرکاری ما کردیم و هرتصمیمی ما گرفتیم بچه هامون هم دنباله رو ما باشند.

نه من چهل و سه سالم نیست
منم امیدوارم اینهایی که شما میگی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد